...

tycker det är helt sjukt underbart att folk kan
vara så sjukt intresserade av mitt liv så att de
måste ta reda på exakt vad jag har uppdaterat på
bloggen, facebook och vad jag gör om dagarna,
sjukt kul att mitt liv är intressant för någon. Känner
mig nästan lite hedrad.

Och för er intresserade så kan jag säga att elin och
julia precis har dratt, och jag har fått mig ett par sjukt
goa skratt idag. underbart!!!

Här kommer bilden som inte gick att ladda upp innan!



En bild från rugbyn förra året, i den gula rutan sitter jag och rebecca som skriker och
har oss. Detta året på rugbyn är det vi som kommer vara dem i den rosa rutan, inte
själva då givetvis. så skratta påååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0