Ben&jerry's

Ännu ett inlägg om glass, kunde ju bara inte låta
bli, det är ju så jävla gott!

Kände mig lite tvungen att blogga idag(för jag har egentligen
inte tid, haha) men vafan, sandra vill så gärna bli omnämnd
i min blogg så hon kan läsa om sig själv. Så blogga idag fick
det bli ;)  
 
Jag och mamma kollade nyss på bonde söker fru, och fyfan va
lame alla griniga gubbar är, dock är det jävligt roligt att skratta
åt dem när de försöker skaffa sig någon slags taktkänsla!

Okej, sjukt tråkigt blogginlägg, godnatt!





 

Alla bilder är från frisörens dag när vi gick modeller för 200 pers.
Förutom den understa så att sandra skulle få synas ännu meeeer.
Nöjd nu ? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA ditt kioskmongo! Lite gladare om bilden hade varit fräschare :D Men stolt över dig ändå!

2010-10-20 @ 21:35:02
Postat av: ebba

haha, bilden är superfräsch and you know it :D

2010-10-21 @ 18:31:55
URL: http://eebban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0