behöver akuthjälp med bra smeknamn!

För er som inte visste så är ju jag och rebecca med i klacken.
Nu behöver jag extrem hjälp med att komma på ett smeknamn
som är galet med ändå symboliserar mig till klack-tröjorna, HJÄLP MIG!
För min fantasi är ju inte den bästa. Förra året satt jag och skrattade
åt klacken, dem såg så jävla mesiga ut. Så ja, i år är det alla andras
tur att sitta och skratta åt mig. Men vet ni vad? Jag kan ta det, man
lever bara en gång och skrika har jag hört att jag är bra på, haha.

På söndag är det dags för första innebandy-matchen på två år för min del,
det kommer antagligen gå åt helvete men vafan, kul ska jag ha ändå!

Snart kommer Elin och Julia, så får väl bli lite sällskaps spel och aggrissioner
på det , underbart!

Och jag tänkte ladda upp en bild, med det tänkte visst inte blogg.se!!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0